متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

اتفاقات خوب

1392/11/24 1:32
نویسنده : مامان سمانه
226 بازدید
اشتراک گذاری

اتفاقات خوب برای خاله جونی ها

متین جان

خاله نجمه این ماه درقرعه کشی کفش فرشتگان شیراز شرکت کرد و  نتیجه ش رو در برنامه خوشا شیراز اعلام کردن که خاله برنده یک ماشین  پراید شد

خاله مریم هم 18/12 عازم خانه خدا (مکه)هست

امیدوارم روند این اتفاقات خوب همینطور برای همه ی خانواده ادامه داشته باشه

ازدوتا خاله ها گفتم جز خاله میترا که با دوتا فسقلی دوقلوش حسابی سرگرمه ومن خیلی زیاد  به آناهیتا وبنیتا علاقه دارم  آناهیتا چهاردست وپا میره بنیتا هم کم کم داره شروع میکنه ودوتا دندون داره یک عکس ازشون میذارم

 

 

متین عزیزم

من دنبال جملات ادبی نیستم حس خودم رو بیان میکنم

به نظر من بعد از نعمت عقل و هدایت

عشق بزرگترین نعمت خداست

خدا رو برای این نعمت شکر گزارم

 دوستت دارم پسرم

 عاشقتم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مائده(ني ني بوس)
24 بهمن 92 17:45
باريكلا!!!عجب شانسي
نسرین(مامان پریا)
26 بهمن 92 13:46
چه دوقلوهای نازی خدا حفظشون کنه
مهسا
27 بهمن 92 16:16
عزیزم انشاله که خدا براتون خوش بخواد متین جون من در چه حاله ؟ خودت خوبی سمانه جون؟