متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

هدیه ولنتاین & مدلینگ شدن متین &آبله مرغان

1392/11/29 22:47
نویسنده : مامان سمانه
597 بازدید
اشتراک گذاری

متینم

چقدر آرامم پسرکم که تو هستی

که کنارمی وهمیشه در قلب منی

به معصومیت کودکانه ت قسم که

دغدغه هر روز من بودن توست

نفس کشیدنت...

ایستادنت...

خندیدنت...

راه رفتنت...

 

لحظه به لحظه کنارم قد میکشی وبزرگ می شوی

پسرکم عزیزم

دستهای کوچکت را گرفته ام تا بلند شوی راه بروی وحال دیگر میدوی...

تمام لذت زندگیم همین هست

می خواهم آغوشم مادرانه ترین آغوش دنیا باشد برای تو...

می خواهم به تو یاد بدهم کلمه به کلمه عشق را زندگی را

مادر بودن شیرین است ...آنقدر که حتی فکر کردن به نوازش صورت پاک ومعصومت مرا میبرد تا اوج...

سهم من از این دنیا پسر کوچکی ست به بزرگی تمام عشقهای دنیا...

 

 

 متین جان عشقم

25 بهمن ماه روز ولنتاین بود

 که من این عروسک تقلید صدا که خیلی به بازیش علاقه داشتی هم روی تبلت  خودت  ویا گوشی بابا حاجی زیاد بازی میکردی واست خریدم اسم گربه تام(گربه سخنگو) هست اگه روی شکمش قلقلک بدیم میخنده میتونی بزنی توی گوشش عصبانی میشه اگه زیاد هم اذیتش کنی عطسه میکنه وهر صدای رو هم تقلید میکنه متین تو هم اینطوری باهاش حرف میزنی دَددد  فقط   همینو  میگی از روزی که واست خریدمش لالایی ش میدی غذا بهش میدی آب بهش میدی و... خیلی دوسش داری

 غیر از این بازی شدیدا به بازی پو هم علاقه داری فعلا عروسکش توی بازار ندیدم اگه دیدم اونم واست میخرم بازی پو طوری هست که اگه گرسنه نباشه بخوای بهش غذا بدی میگه نه روی توهم تاثیر گذاشته زیاد از کلمه نه توی صحبتت استفاده میکنی هر چی بهت میگم میگی نه

 

چند وقت پیش منو تو بابا امین رفته بودیم زیتون که یک خانمی صدامون کرد ازمون سوال کرد پسرتون چندسالشه قدش چنده و... بعدهم گفت ما کارهای تبلیغاتی مدلینگ انجام میدیم وشماره تماس ما رو گرفت تا اینکه باهامون تماس گرفتند و خواستن بریم دفترشون تا فرم پر کنیم من به همراه مهسا دخترعمه م امروز رفتیم و فرم پر کردیم قرار شد که باز هم تماس بگیرن و سری بعد عکست بگیرن برای مدلینگ ونام شرکت هم رامان بود

دو روز میشه که آبله مرغان گرفتی ولی از نوع خفیف ش توی صورتت وشکمت اثری از آبله نیس خدا رو شکر فقط توی پاهات ویه کم توی دستهات هست شب اول که آبله گرفتی خونه بابا ناصر بودیم تب کردی تا صبح هم اصلا نخوابیدی ولی بعد از اون شب دیگه بی قراری نکردی تا الان هم که واست می نویسم همه چی خوبه امیدوارم به زودی خوب بشی واثری از آبله هات روی بدنت نمونه

و در آخر ننه هم عمل قلب باز انجام داده برای سلامتیش هم دعا میکنیم انشالا بلا ازش دورباشه هرچه زودتر خوب بشه

نوشته شده در تاریخ 92/10/28

متین عزیزم

آرزوی من برای تو خوشبختی و عاقبت بخیری آرزو میکنم و از خدا میخوام هموارههههههه خنده میهمان لبان زیبایت باشد و همیشه و همیشه و همیشه راه پیشرفت و تعالی برایت هموار و همیشه خدای مهریان ما بهترینها را در مسیر زندگیت قرار دهد.

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرعطا
28 بهمن 92 17:00
سلام به متین جون ناز و مامان خانومش. ای جونم مبارکت باشه خاله. عطا هم عاشق این گربه سخنگو شده تو موبایل ایشالله که آبله تم چیز مهمی نباشه و زودی خوب شی خاله.
مامان ایمان
28 بهمن 92 20:36
سلام عزیزم چرا مریض شدی اخیییییییییییی خاله فدات بشه خیلی سخته عزیزممممممممممممامیدوارم هر چه زودتر خوب بشییییییی مامانی بیا پیشمممم
پگاه مامان آرتین
29 بهمن 92 9:18
عزیزم ماشالا چه نازشده.شما هم شیرازی هستی خانمی؟ ببوسش که من عاشق اون تیپ نازشممممممممممممم
مامان سمانه
پاسخ
سلام دوستم آره شیرازی هستیم قربانت شما هم آرتین جان رو ببوس
رضوان مامان رادین
29 بهمن 92 11:18
چه عروسک با نمکی... رادین اما از گربه میترسید...نمیدونم چرا هر بار نصبش کردم گفت نمیخوام...اما عاشق پوو ا...اگه عروسکشو پیدا کردید به منم اطلاع بدید ممنون
مامان سمانه
پاسخ
چشم حتما
مامان پارسا
1 اسفند 92 1:09
آخی عزیزم چقدر زود آبله مرغون گرفتی خاله جون
مامان رامی
5 اسفند 92 3:22
سلام گلم .چه پستهات رو دوس دارم خیلی با احساسه راستی جریان این مدلینگ چیه ؟
مامان سمانه
پاسخ
سلام عزیزم چند وقت پیش با متین رفتیم مجتمع زیتون شیراز یک خانمی شماره مون گرفت گفت کارشون مدلینگ هست بعد تماس گرفتن رفتیم فرم پر کردیم قرار شد زنگ بزنن تا متین ببرم عکس بگیرن
سارا مامان آرتین
5 اسفند 92 8:55
ماشالا به این گل پسر زیبا و خوش تیپ مامانی من شماره تونو گم کردم وقت کردی واسم بفرست
مامان سمانه
پاسخ
سلام خوبی سارا جون اتفاقا منم شماره ت گم کردم میام خصوصی شماره میارم واست آرتین ببوس
مامان رامی
6 اسفند 92 0:08
سلام گلم اره ما شیرازیم ممنون میشم برا مدلینگ راهنماییم کنی و یا شماره خانومرو بهم بدی .مرسی و دیگه اینکه اون عکسه که با سطل رنگه خیلی نازه کار کدوم آتلیه هست