متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

عید نوروز 93

1393/1/4 16:17
نویسنده : مامان سمانه
415 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

 من الان که برایت می نویسم به مانند هر سال در دلم غوغایی برپاست...

برایت از صمیم قلب بهترین ها را در سال ٩٣ آرزو میکنم و از پروردگارم عاجزانه طلب عاشقانه ترین لحظات را برای پسر دلبندم دارم

همیشه خوشبخت باشی.

 

 (سفره هفت سین خونمون روی میز چیدم ولی بعد از چند دقیقه یکی از جام ها که سمنو داخلش ریختم رو شکستی ومن ناچار شدم هفت سین جابه جا کنم روی اوپن آشپزخونه بچینم)

" متین من  تو با تولدت به زندگیم بهترین روزهای عمرم رو رقم زدی"

به راستی که بودنت بهترین روزهای زندگیم را برایم به ارمغان آورده است

پسرم امیدوارم سال جدید برایمان سرشار ازشادمانی و خوشبختی باشد و روزهای زیبایی در انتظارمان باشد.

 پسرعزیزم:

آرام آرام تکاندیم خانه را اتاقت را کمدهارا حتی لباسهایمان را  وتو دستمال به دست درپی ام میدویدی تا هرجااثری ازانگشتانت رابه جابگذاری و این روزها چه آینه ای هستی برای دیدن مادرانگی هایم وقتی تمام حرفهاوحرکاتم راپشت سرمن نشانم میدهی  این یعنی یکسال دیگرنه بلکه چندسال بزرگترشدی ..

امسال ماهی قرمزرابیشتردوست داری سبزه کوچکت راکه به رسم هرسال مادرجانم برایت سبزکرده ودستان مهربانش آنقدربرکت دارد که رشدسبزه هرلحظه نمایانترمیشود،وتو بادو دست کوچکت آرام نوازشش میکنی ومن خیره میشوم به عیدپارسال حتی قبلترش که توچه زودقدت رابه میزرساندی وراحت نگاه میکنی بدون آنکه بغلم رابخواهی !

 هرسال قبل از ساعت سال تحویل به تمام سالی که گذشت می اندیشم وازاعماق قلبم خدایم راسپاس میگویم وفکرمیکنم چطوراینهمه بدهی رابااو صاف کنم ؟! اوکه بدون انتظارنعمتهایش رابه من ارزانی میکند ،همین فرشته های زندگیم رامیگویم که بزرگترین نعمت زندگیم هستند ومن گاهی چه بی رحمانه فراموش میکنم !

خدای مهربانم سپاس سپاس سپاس سال۹۲هم مثل همه سالهای که گذشت به خوبی گذشت و من این نو شدن وتازگی را باتمام وجودم حس میکنم چون دلم راهم حسابی تکاندم نه برای ریختن آدمهاازدلم بلکه برای ریختن گردوغباری که شایدناخواسته گوشه های دلم جاکرده بود. .

 عزیزدل مادرباتمام وجودمیخواهم هرگزباچشمان مهربانت نامهربانی روزگاررانبینی..

 همه جاوهمه وقت حاجت دلت باحکمت خدایکی باشد..

پسرعزیز تر ازجانم زندگی ساختنی ست نه گذراندنی بمان برای ساختن نسازبرای گذراندن..

فاصله بین مشکل وحل مشکل آن یک زانوزدن است امانه دربرابرمشکل بلکه دربرابرخدا..

خواسته همیشگیم اینست که هیچ چیزتوراناراحت نکند فقط و فقط شادیهاتو را احاطه کند..

آنکه روزگاری دوست خواهی داشت عاشقت باشدودرهمه احوال لطف خداباتوباشد . .

 

اینهاکمترین آرزوی مادرانه من است برای تووتمام روزهای زندگیت ...

 

 

خریدهای عید متینم:

 

شومیز دو رنگ(کرم و قهو ه ی) 

شلوار زارا بابندینک (کرم و قهو ه ی )

کفش که از فرشتگان برات خریدیم

اینم برای خونه که بپوشی

ادکلن فرانسوی  بدون الکل

( به سلامتی بپوشی و استفاده کنی )

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان معید
5 فروردین 93 18:04
سال نو مبارک.
samra
6 فروردین 93 19:43
سلام. عالی بودن عیدتون هم مبارک.
هیراد و عمه لیلاش
6 فروردین 93 23:33
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون
مامان آوا
7 فروردین 93 17:19
سلام برا متین عزیز و مامان سمانه خوبش . سال نو مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشین. متین جون لباسای عیدتم خیلی قشنگه به سلامتی بپوشی خاله جون.
نسرین(مامان پریا)
8 فروردین 93 0:45
سلام عزیزم سال نو مبارک انشاا... سالی پر از نشاط و خوشی پیش رو داشته باشید
helen
8 فروردین 93 2:03
مامانی مهربون ی نگاهی به پست ثابتم میندازی
مامانی درسا
9 فروردین 93 2:04
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
پرهام .مامانش
10 فروردین 93 16:46
شیشه عطر بهار ، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا ، همه جا آیت اوست ! سال نومبارککککککککککککک میتن جون امیدوارم سال خوبیئ پیش روداشته باشی
مامان امیرعطا
13 فروردین 93 1:49
چه دعاهای زیبایی کردی مامان متین جان. از ته دلم آمین میگم برای تک تک دعاهات. لباساتم مبارکت باشه عزیز خاله.
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 93 10:00
سلام خیلی قشنگ و جالب بود مامان
الی مامی آراد
16 فروردین 93 17:25
عزیزم خوشگلم عیدتون مبارک از خداوند تو سال جدید بهترینها رو براتون میخوام
مائده(ني ني بوس)
19 فروردین 93 16:46
سلام سال نو مبارك(با تاخير).اميدوارم هر جا هستيد خوب و خوش باشيد.رمز وبلاگ دخترم در خصوصي
مامان نگار
20 فروردین 93 11:54
جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . . عزیزم منم به روزم. منتظرتم
رضوان مامان رادین
20 فروردین 93 23:15
عیدت مبااارک عسل خاله
مهسا مامان نورا
23 فروردین 93 19:51
سال نو مبارک چه سفره هفت سین خوشکلی بابا هنرمند
مرجان مامان آران و باران
25 فروردین 93 8:47
سال نو مبارککک همیشه به شادی لباسای خوشگلتم مبارککککک عزیز دلممم
مامان هدیه
28 فروردین 93 21:29
سلام عزیزم سال نوتون مبارک چه لباسای خوشکلی واقعا خیلی خوش سلیقه اید اون ادکلنه هم منو کشت
مامان ستیانفس
31 فروردین 93 19:04
سال نوووووووووووووووووو مبارک اینه هم عیدی های متین جوووووووووونم