متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

موهای سپید مادرم

1393/1/31 23:22
نویسنده : مامان سمانه
263 بازدید
اشتراک گذاری

متین جانم

شبها وقتی در آینه مینگرم از شدت فشاری که از صبح بر من وارد بوده است، احساس میکنم چینی دیگر به صورتم اضافه شده است و یکی دیگر از موهایم رنگ از کف داده اند. آنقدر شیطنت ها و لجبازیهای این روزهایت زیاد شده اند که گاهی حس میکنم دارد از تحمل و توانم فراتر میرود و هر روز که بر اعصابم مسلط هستم مدام خداوند را شکر میگویم و دائما طلب صبر بیشتر میکنم.پسرک  دلبندم، وجود نازنینت باعث شده است تا موهای سفید مادرم برایم تبدیل به دفترچه خاطرات شیطنتهای کودکی ام شوند، حالا هر وقت او را مینگرم به یاد می آورم که چگونه تمام روزهای جوانی اش را برای پروراندن نهال وجودم گذرانده است.

زندگی اینگونه است و من   همین گونه که هست دوست میدارم. آنقدر بودنت شیرین است و آنچنان از تنهایی به بیرونم کشانده است که دیگر مگر چه میتوانم بخواهم. شیطنت هایت را نیز با تمام وجود میستایم.

مادرم روزت مبارک

93/1/31

 

به مناسبت روز مادر و زن

به اتفاق مادرلیلا وبابا حاجی و به همراه خاله مریم و میترا رفتیم رستوران و غذا خوردیم هدایای روز مادر و روز زن گرفتیم

یک عکس از مادر بزرگم (مامان مامانی ) چند وقت پیش  این عکس ازت گرفتم  برات توی این پست میذارم مادربزرگم خیلی دوستت داره متین جونم هر وقت میاد خونه باباحاجی و تو رو که ببینه ساعتها باهات بازی میکنه و حوصله خوبی برای همبازی شدن با تو داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا
31 فروردین 93 0:33
عالی نوشته بودی سمانه جان انشااله خدا به همه مادرهای مهربون صبر و شکیبایی عطا کنه بی خود نیست که میگن بهشت زیر پای مادران است
رضوان مامان رادین
31 فروردین 93 11:17
آرزو یم این است بر گی از شاخ درخت خوشی ات کم نشود.... شهد شیرین لبانت به غمی سم نشود .... درد باچهره زیبای تو همدم نشود روز زن مبارک ای گل
مامان ستیانفس
31 فروردین 93 19:03
وخداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد روز زن به همه نمکدانهای زیبای زندگی مبارک باد
مامان امیرعطا
1 اردیبهشت 93 16:41
روزتون مبارک. عزیزم ایشاالله سایه بزرگتراتون بالای سرتون همیشه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 3:34
روزت مبارک مامان خدا نگهدار بابا و مامان و مادر بزرگ مهربونتون باشه
♥مامان متین جون♥
4 اردیبهشت 93 13:57