متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

حمله هاپوها..

1393/3/6 23:09
نویسنده : مامان سمانه
224 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب در دل سیاهی شب که فکر میکنم حدود ساعت ٣ بود، با تمام قدرتت شروع به جیغ زدن کردی و من بلافاصله محکم در آغوشت گرفتم... در این میان فقط فریادهای هاپوها هاپوها ( سگ ها) را میشنیدم و اطمینانت میدادم که همه چیز آرام است من وبابا کنارت هستیم، اما اضطراب و فریادهایت مضطربم میکرد... فکر کردم تب داری یا...چراغ را روشن کردیم و به همراه بابا امین تمام لباسهایت را چک کردیم و دیگر خیالم آسوده شد  که فقط خواب دیدی و در آغوشم آرام گرفتی... فکر میکنم خواب حمله هاپوها را دیده بودی... خدارا شکر که در آن لحظه در تخت تو خوابیده بودم وگرنه باید چند لحظه ای بیشتر میترسیدی و من نیز بیشتر غصه میخوردم... این اواخر چند بار خواب دیدی اینطوری از خواب پریدی و مدام میگی هاپو ها چند دقیقه ی گریه میکنی من تو بغلم میگیرمت و برات قصه علی کوچولو تعریف میکنم تا تو خوابت ببرد ...فدای روی ماهت... آرزو میکنم آرامش، میهمان هر روز خانه ات باشد کودک دلبندم.

93/3/6

پسندها (9)

نظرات (9)

مامان امیرصدرا
8 خرداد 93 18:57
سلام دوست عزیز طفلکی چه قدر ترسیده خوشحال میشم به من هم سربزنید
شقایق مامان آرشا
11 خرداد 93 16:23
وایییییییی چه بد ایشالا دیگه از این خواباا نبینیی
مامانی درسا
12 خرداد 93 2:45
عزیزم شاید ناخواسته کسی باعث ترسش شده ..... ازش سوال کن در قالب داستان و بازی با عروسکا ...... این ترسشو ازش بگیر انشاالله بزودی بهترمیشه .... عزیزمی متین جون
صفورا مامان آوا
12 خرداد 93 8:58
سلام عزیزم از آشناییت خوشبختم خیلی پسر شیرینی داری ممنون که به وبلاگم سر زدی
عاشق اصالت سرزمینم ایران
12 خرداد 93 10:41
عزیزم در مورد کلاس مادر و کودک خصوصی کامنت میزارم چک کن
مامان سمانه
پاسخ
خیلی ممنون از لطفت
مامان فهیمه
12 خرداد 93 11:50
وااای عزیزم طفلی بچه ها ایشالا آقا متین گل خوابای خوب خوب ببینی
مامان مائده
12 خرداد 93 19:13
آخي اميدوارمخواباي خوب و قشنگ ببيني
مامان معید
17 خرداد 93 19:55
خواب های بچه ها اکثرش برگرفته از بازخوردیه که توی طول روز دارن...به فیلم ها و کارتون هایی که می بینه خیلی توجه کن... خواباش ظلایی.
مامان آریسا
26 خرداد 93 1:06
اخی الهی چقد ترسیده بود بچه هاد تو این سن خیلی ترسو میشن باید حرفا و فیلمای ترسناک نبینن و نشنونن چون خیلی میترسن