متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

متین دوسال و شش ماهه

1393/3/12 22:47
نویسنده : مامان سمانه
314 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتها...

وقتی یکم وقت میکنم تا از ترافیک فکری بیرون بیام به یه چیزهایی فکر میکنم

اینکه از وقتی تو اومدی همه چیز زندگی من تغییر کرده ...

غذا خوردن /حرف زدن/فکر کردن/راه رفتن/خندیدن/گریه کردن/دیدم به اطرافیانم و..حتی نفس کشیدن...

                                       من تو و پدرت

دنیایی که بین ما سه نفر میگذرد تعبیری دارد که فقط خودمان درک میکنیم و بس

دوست دارم دنیایت و تعبیرت از کنار ما بودن همان باشد که میخواهم

و خداوند نگهبانمان باد...

 

اسکوتری که برات در این ماه خریدیم 

93/3/9

پسرم این روزها هم میگذره به سرعت باد...

شیرینم _عزیزم_دلبندم

جمعه با مادرلیلا ؛خاله نجمه ؛عمو عقیل و ریحانه رفتیم پارک آزادی

ودر دو سال و شش ماهگی

شبها بین10 تا 12 خوابی و صبحها متغیره 8 یا9 یا 10 یا خیلی بخوابی دیگه همون  10

قبل از خواب مسواک میزنی

بعضی صبحها هم متوجه میشی که بابا امین میخواد برود سر کار گریه میکنی که تو رو با خودش ببره 

این روزها سرم خیلی شلوغه....

اما بین تمام  کارهام  تو مثل یک نگین با ارزش آن چنان میدرخشی که بیشترین توجهم به توست

حالا بریم تو قسمت آشپزی...چشمک

بین غذاها ماکارونی -سیب زمینی-دمپخت-آب خورشت رو خیلی دوست داری

 

البته ذرت مکزیکی و بلال خیلی دوس داری

همینطورآدامس ولواشک رو بین تنقلات خیلی دوس داری و شیر پاستوریزه روزانه دو تا بطری 1/5 با شیشه شیرت میخوری بهش میگی می می یا 

عزیزم خیلی خیلی دوست داشتنی تر شدی قلب

وروجک خیلی شیرینتر صحبت میکنی و مثل طوطی تقلید میکنی مثلا: هبا(هواپیما)- نو(نیا)-پلیش(پلیس)-به فلفل میخوای بگی تنده میگی(کنده) 

نمک پاش هم اگه ببینی میریزی روی دستت میخوری که من و بابا امین فقط از این کارت حرص میخوریم اگه ازت بگیریم جیغ پی در پی بنفش میکشی 

طبق معمول خونه بابا حاجی هم از همه جا بیشتر اذیت میکنی منو بابا باید مدام دنبالت باشیم تا خرابکاری نکنی

ماشین هات و توپ هات خیلی دوست داری بیشتر با اینا بازی میکنی و البته بهترین کاری که میتونم کنم زمانی که به کارهای خونه مشغولم آهنگ میذارم وتو هم مشغول رقص میشی واصلا هم خسته نمیشی با آهنگ باتو لیلا فروهر  همخوانی میکنی اون قسمت آهنگ که میگه باتو با دست اشاره میکنی باتو

وقتی بابا امین رانندگی میکنه بهش دست فرمان میدی خیلی بامزه میگی (بیابیا عقب خب خب...)

پسر کوچولوی شیرینم

خلاصه روزها میگذرند و هوا پر از بودن توست هوایی که از بدو تولدت تمام ریه هایم را از هوای نفست پر کرده ....هوایی معجزه گر _امید بخش_دوست داشتنی_هوایی که مرا در مقابل سختیهای روزگار محکمتر میکند_هوایی که مرا مهربانتر و صبور تر میکند_هوایی که مرا شاکر تر میکندو............ 

           خدیا باز هم سپاسگذارم و پسرم عاشقانه دوستت دارم

پسندها (7)

نظرات (7)

مامان فهیمه
13 خرداد 93 1:59
این فرشته های زمینی ما روز به روز بزرگتر میشن و ما.....
بابا و مامان
14 خرداد 93 9:54
فدات بشم نوش جونت هر چی که دوست داری عزیزم
HAJAR
14 خرداد 93 16:42
GHORBON PESAR AMOO KHOSHKELAM BERAM KE DELAM HESABI BARASH TANG SHODE .HAJAR
مامان سمانه
پاسخ
سلام هاجر جان مرسی عزیزمی دل به دل راه داره ما هم خیلی دلمون برات تنگ شده به زودی می بینمت
مامان بردیا
17 خرداد 93 16:50
فداش بشم.دلم براش تنگ شده بود.میبوسمتون آپم
مامان الهام
17 خرداد 93 17:30
عزیزم دو سال و نیمگیت مبارک قربون اون بلال خوردنت بشم
شقایق مامان آرشا
17 خرداد 93 18:05
ای جانم پسر مرتب و منظمم خدا را شکر پسملی دیگهه آقا شدههه
مامان زهرا
21 خرداد 93 17:49