متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

چه زود میگذره...

1393/4/23 23:32
نویسنده : مامان سمانه
224 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم متین زمان چه زود میگذرد

ماهها...روزها...ساعتها...ثانیه ها....و تو بزرگ میشوی آرزوهایمان یکی پس از دیگری به واقعیت تبدیل میشود

کی لبخند میزند؟؟؟

کی مینشیند؟؟؟

کی چهار دست و پا میرود؟؟؟

کی غذا میخورد؟؟؟

کی می ایستد؟؟؟

کی راه میرود؟؟؟

کی حرف میزند؟؟؟ . . .

لحظه لحظه هایم را در کنار تو و هوای نفست میستایم لحظه هایی که با هیچ چیز عوض نمیشوند و اما تو... واما تو چه آرزویی داری؟؟؟

 متین من کاش میدانستم .... البته حدسهایی که میزنم را برایت بر آورده میکنم ...

باشد که چنین باشد پسرکم این روزها دنیایت کمی عوض شده  بیشتر دوست داری بیرون برویم من هم دوست دارم اما هوا بسیارگرم است و هر موقع تو بخواهی نمیشود دنبال راهی میگردم که تو را مشغول و آرام کند دوست داشتم کو دکی بودم تا او ج شادی را در لحظه لحظه های تنهاییت تقدیمت میکردم...

  کودکم هر چه در توان دارم با یک دنیا عشق مادرانه تقدیمت میکنم به این امید که برایت بهترین باشم...

دوستت دارم دوست داشتنی مهربانم

پسندها (4)

نظرات (3)

سارا مامان آرتین
24 تیر 93 16:17
ishallla hamishe sahih o salem bashe o damadisho bebini khosh behale matin ba mamane goli k dare boooooooooooooooooooooooosss
مامان امیرعطا
29 تیر 93 16:17
خیلی جالب بود. ایشالله همیشه زیر سایه پدر مادر عزیزش باشه و به همه آرزوهای زندگیش برسه.
مامان زهرا
2 مرداد 93 13:05
عزیزم خیلی زیبا نوشتی،از تماشای تک تک عکسهای متین جووون لذت بردم،ان شالله هرآرزویی برای متین جان داری به واقعیت برسد