متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

احوالات این روزها در ماه رمضان

1393/4/30 22:29
نویسنده : مامان سمانه
254 بازدید
اشتراک گذاری

متین من

نیروی من برای تمام حسهای خوب دنیا

عزیز مامان

وروجک شیرینم تمام لحظه ها  با تو خاطره انگیزه...

محبت

دوباره برایت مینویسم و برای تو نوشتن به من نیرویی عجیب میدهد

اینکه روزی نوشته هایم را بخوانی /اینکه بخوانی ...یعنی درس خواندی

مدرسه رفتی /بزرگ شدی وه که چه زیباست شوری که در دلم است

شیرین است به تو فکر کردن به اینکه هستی /بزرگ میشوی///////

 

 

 

روزهای ماه رمضان را سپری میکنیم 24 روز از این ماه  مبارک گذشت

این روزها علاقه خاصی به تاب خودت پیدا کردی به طوری که شاید در حال حرکت بخوابی

برنامه کودک مورد علاقه ت  (من شرور 2)  که تمام دیالوگ های این برنامه من کاملا حفظ شدم هر روز اصرار داری دوباره ببینی و ( باب اسفنجی) که از برنامه های مورد علاقه ت هست سرگرمت میکنه یک ساعتی پای تلویزیون نگهت میداره

البته باید بگم که خودت سی دی را برمیداری ودر دی وی دی میذاری نیشخند

عزیزم باهات قرار گذاشتم ماهی یک بار یک اسباب بازی بگیرم و برات خط کشیدم و تو هرروز که بیدار میشی بهم نشون میدی و میگی خط بزنیم اینم اسباب بازی های که در ماه رمضان برات خریدم

صبح ها با صدای زیبا و شیرینت که بهم سلام میکنی و با بوسه هات از خواب بیدار میشم و کاش بتونم قدر این لحظه هارو بدونم

وقتی بعد از ظهر ها به پارک میرویم و تو بازی میکنی و انرژی هاتو تخلیه میکنی جانی دوباره میگیرم و پا به پایت لذت میبریم

علاقه زیادی به حسین خاله مریم داری هر روز که از خواب بیدار میشی بهم میگی زنگ بزن به حسین بیاد خونمون یا گریه میکنی که ببرمت خونه خاله مریم

و...

وقتی حسین صدا میزنی خیلی بامزه تلفظ میکنی میگی حتین

وقتی میریم خرید خونه خاله میترا که سر کوچه مون هست رو میشناسی دستم میکشی که بریم پیش نی نی ها

به بچه های هم سن و سال خودت میگی نی نی وبه اسم صداشون نمیزنی

توپ بازی خیلی دوس داری و شوت های خیلی دقیق و محکمی به توپ میزنی با توجه به سن و ساله ت این حرف کسانی هست که شوت زدنت دیدن و بابا امین هر شب باهات دقایقی بازی میکنه

ماشین پلیس خیلی دوس داری

و...

خدا جون به حق این ماه پربرکت و روزهای معنویش مواظب همه نی نی ها باش و عاقبت همه شون رو به خیر کن ، مواظب پسرمنم باش چون همیشه به تو سپردمش.

پسرم

همین که تو بدانی دوستت دارم کافیست...

93/4/30

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان هلیــــــــا
3 مرداد 93 0:13
ماشااله بزرگ شده پسرمون ایشااله دامادیشو ببینیم ولی بچه ها هر قدر بزرگ تر میشن دلواپسی های ما هم بیشتر میشه خدا حفظشون کنه
سارا مامان آرتین
3 مرداد 93 20:56
همیشه سلامت باشه این گل پسر زیبا در کنار پدر و مادر مهربونی مثل شما
مامان حديث
8 شهریور 93 16:36
سلا به متين جووونم منم حديثم بهم سر بزنين دوست شيم