متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

عید فطرمبارک

1393/5/6 23:02
نویسنده : مامان سمانه
189 بازدید
اشتراک گذاری

وسعت دوست داشتنت براي من ....

 

همان بهشتي است كه گفتند زير پاي مادران است.

 

  مثل نفسی برايم ....

 

مثل هوا ...مثل آب

 

پس بدان ...اگر نبودي...نبودم

 

اگر نباشی.....نيستم

 

بي تو من....هيچم 

فرشته ی نازنینم...

 

متین جان ماه رمضان امسال با گرما -روزهای طولانی-وروجکی مثل تو سپری شد...اول از خدای مهربان سپاسگذارم سپس از تو ....بوس

از اینکه صبوری کردی و باهام کنار اومدی ...

 

 

از اینکه قبول میکردی روزه هستم و میوه و غذایی رو که با یه دنیا عشق به سمت دهانم می اوردی و با شنیدن اینکه روزه ام پسرم قبول میکردی...

از اینکه کم پارک بردمت...

از اینکه وجودت بهم نیرو میداد ...

یک ماه سپری شد و حالا عید فطر شده و مادری که دوست داره جبران کنه...

 پسر عزیزم عیدت مبارک جشن

7/5/93

پسندها (2)

نظرات (5)

جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
18 مرداد 93 1:33
با سلام شما برنده قرعه کشی بزرگ سالانه شایلین تم شدهاید لطفا برای ثبت هدیه به نام خود به سایت موسسه بیایید جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم ویاhttp://www.arzanhadaya.mihanblog.com
هلن مامان سوشیانت
20 مرداد 93 2:57
سلام عزیزم وای چقدر متین جون بزرگ شده ماهم بالاخره آپ شدیم تشریف بیارین
مامان کیان کوچولو
2 شهریور 93 23:56
عزیزم پسر ما دوسالشده ... یه سری بهمون بزنین ... قررربون متین کوچولو
مامان کوروش کوچولو
4 شهریور 93 4:30
سلام ماشاله به گل پسرتون ، چه خوشمزه این نی نی دوست عزیز ماهم شیرازی هستیم به ماهم سری بزنید خوشحال میشیم اگر هم دوست دارید برای تعامل بیشتر اسم وبلاگ را در لینک دوستان بذاریم در صورت موافقت بهمون خبر بدید منتظرتون هستیم .
♥پرنیان♥مامان متین
6 شهریور 93 12:20