متين پسر پاييزي منمتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
آرتين پسر پاييزي منآرتين پسر پاييزي من، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

پسرهاي پاییزی من

زردی متین

1391/10/8 2:03
نویسنده : مامان سمانه
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الان من اومدم خونه و خدا رو شکر شیر مامانم می خوردم هیچ مشکلی واسم پیش نیومد ولی یه ذره زردی داشتم که نگران کننده نبود بابام و خاله مریم  منو برده بودن دکتر زردیم ١٢ درجه بوده ولی به علت این که وزنم خوب بوده 3700 بودم موقع بدنیا اومدم ولی بعد از ٥ روزی که درnicuبستری بودم3500بودم ولی نه زیر مهتابی مخصوص زردی گذاشتنم نه بستری شدم با شیرمامانم وداروهای گیاهی که مادرلیلا بهم داده بودن خوب شده بودم اینم عکسام..

 

 

در این عکس پشت دستت مشخصه که سوزن مخصوص زردی بهت زدن تا مشخص بشه زردی چقدر هست

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

و نامگذاری اسم متین:

مامان وبابا تصمیم گرفتن اسم منو متین بگذارن چون میخواستن یک اسم بامعنی واسم بذارن و هم به اسم بابا امین  می اومد معنی اسمم اینا میشه: - دارای پختگی، خردمندی و وقار، دارای متانت؛ ۲- استوار، محکم؛ ۳- از نام‌ها و صفات خداوند.

بابا حاجی  اصرار داشت اسمم بذاره رضا ولی مامان وبابا راضی ش کردن وبلاخره اسم من متین شد.

 

 

مامان جون: متین من

خیلی خوشحالم که اسمتو گذاشتیم متین امیدوارم وقتی تو هم بزرگ شدی راضی باشی از اسمت وبا توجه به معنی اسمت در زندگی استوار و محکم باشی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)